Fwd: Odpowiedź na zgłoszenie nr 19

MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/html; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 7bit

.mceResizeHandle {position: absolute;border: 1px solid black;background: #FFF;width: 5px;height: 5px;z-index: 10000}.mceResizeHandle:hover {background: #000}img[data-mce-selected] {outline: 1px solid black}img.mceClonedResizable, table.mceClonedResizable {position: absolute;outline: 1px dashed black;opacity: .5;z-index: 10000}
p {margin: 0; padding: 0px;}

 

——– Oryginalna wiadomość ——–
Od: Obsługa Klienta <ok@pomocplay.pl>
Do: "MARIOLA@TRANSTICA.PL" <MARIOLA@TRANSTICA.PL>
Data: 31 sierpień 2018 o 13:19
Temat: Odpowiedź na zgłoszenie nr 196817049 z dnia 2018-08-30 10:54:08

Nr zgłoszenia: 196817049
Data wpłynięcia do P4: 2018-08-30 10:54:08
Data zamknięcia zgłoszenia: 2018-08-31 13:19:18

Szanowni Państwo,

 

dziękuję za zgłoszenie dotyczące transmisji danych. Otrzymałam je telefonicznie 30 sierpnia 2018 roku.

 

Opis sprawy

 

Zgłosili Państwo, że problem z niską prędkością transmisji danych nadal występuje.

 

Wyjaśnienie

 

Do weryfikacji zgłoszenia potrzebuję dodatkowych danych.

 

Proszę zatem o wypełnienie poniższej formatki:

Nr abonenta:
Częstotliwość problemu (rzadko/często/zawsze):
Czy problem występuje tylko w jednej lokalizacji czy w różnych?
Miejscowość, w której wystąpił problem:
Ulica, przy której wystąpił problem:
Jakiej usługi internetowej dotyczy problem (WWW/p2p,FTP/streamingu/wszystkich)?
Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
Kiedy wystąpił problem (dzień, godzina, minuta)?
Czy spadki transferu/pingu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)?
Jaki transfer/ping był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie?
Czy był zasięg WCDMA czy HSPA czy LTE i ile kresek?
Model modemu / telefonu:
KRÓTKI OPIS PROBLEMU:

Następnie proszę przesłać dane mailowo na adres: ok@pomocplay.pl lub za pośrednictwem portalu Play24.

 

W wiadomości proszę powołać się na numer tej sprawy: 196817049.

 

Ponieważ osobiście zajmowałam się Państwa sprawą, będę wdzięczna jeżeli ocenią Państwo moją pracę.

 

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, proszę o kontakt z Obsługą Klienta za pośrednictwem Play24 (www.play.pl), pod numerem *600 lub 790 600 600 z numeru innej sieci.

 

Z poważaniem

 

Anna Miszczuk

Obsługa Klienta Play