Odpowiedź na zgłoszenie nr 1872

MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/html; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 7bit

.mceResizeHandle {position: absolute;border: 1px solid black;background: #FFF;width: 5px;height: 5px;z-index: 10000}.mceResizeHandle:hover {background: #000}img[data-mce-selected] {outline: 1px solid black}img.mceClonedResizable, table.mceClonedResizable {position: absolute;outline: 1px dashed black;opacity: .5;z-index: 10000}
p {margin: 0; padding: 0px;}

 

Nr zgłoszenia: 187216721
Data wpłynięcia do P4: 2018-03-22 16:46:50
Data zamknięcia zgłoszenia: 2018-04-03 13:16:35

Szanowna Pani,

 

dziękuję za zgłoszenie z dnia 22 marca, które dotyczy internetu.

 

Zgodnie z rozmową odpowiadam na zgłoszenie

Podsumowanie zgłoszenia

 

Nr telefonu :
Częstotliwość problemu (rzadko / często / zawsze):
Czy problem występuje tylko w jednej lokalizacji czy w różnych?
Miejscowość, w której wystąpił problem:
Ulica, przy której wystąpił problem:
Jakiej usługi internetowej dotyczy problem (stron WWW/ streamingu itp.)?
Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
Kiedy wystąpił problem (dzień, godzina, minuta)?
Czy spadki transferu / pingu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)?
Jaki transfer / ping był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie?
Czy był zasięg WCDMA czy HSPA czy LTE i ile kresek?
Model modemu / telefonu:
KRÓTKI OPIS PROBLEMU:

Pomocne informacje

 

Prosiłbym o przesłanie takiej formatki z którkim opisem problemu na adres mailowy ok@pomocplay.pl

Ponieważ osobiście zajmowałem się Pani sprawą, będę wdzięczny, jeśli oceni Pani moją pracę.

Jeśli ma Pani pytania, może Pani napisać na Play24 lub zadzwonić na *500, 790500500, ponadto zachęcam do korzystania z mobilnej wersji serwisu

 

Pozdrawiam
Bartłomiej Sobieralski
Obsługa Klienta Play

 

P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.